wtorek, 25 września 2012

Cleaning !

Good evening :) Dzisiaj małe zmiany w nagłówku . Podoba wam się moja praca ? Wkładam dużo starań w wygląd bloga i mam nadzieję, że to widać. Postanowiłam posprzątać trochę na blogu jak i w pokoju. Jestem straszną bałaganiarą. Jak na razie poukładałam ubrania w szafce i powiesiłam w garderobie na wieszakach. Posprzątałam także na szafce i wywaliłam niepotrzebne rzeczy i za małe ubrania. Mam teraz dużo wolnego czasu i postanowiłam, że zabiorę się na jesienne porządki. Już nie mogę się doczekać kiedy już będzie zimno, będę mogła nałożyć ciepły sweterek, płaszczyk, jakąś chustę czy szalik :) A po jesieni zima, na pierwszy śnieg czekam cały rok , a potem święta Bożego Narodzenia. Kto ich nie lubi ? Cała rodzina przy stole, pyszna kolacja i oczywiście masa PREZENTÓW ! :D No , a więc czekam z niecierpliwością kiedy to nadejdzie. Chociaż trochę się boję , pewnie o tym słyszeliście, że 21 grudnia kończy się kalendarz majów. Co o tym myślicie, boicie się ? Ja właśnie bardzo, ale staram się myśleć, że to tylko media chcą mieć sensacje...




Mam nadzieję, że jutro kolejna notka :) Obserwujcie :*
See you ! ^^

4 komentarze:

  1. Też uwielbiam jesień i zime:) Ładnie posprzątałaś i super nagłówek <3 ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna ! :) Też nie mogę się doczekać zimy i świąt. I nie wierzę w ten koniec świata czy coś i ty też się nie martw tym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny Blog !
    Wpadnij do nas. Zapraszamy :D
    http://bestfriendstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ramka;* Też czekam z utęsknieniem na Święta!;]

    OdpowiedzUsuń

Zadawajcie mi pytania, odpowiem na każde. Wysyłajcie linki na Wasze blogi, na pewno zajrzę :*