poniedziałek, 24 września 2012

Mini shopping : )

Cześć , dzisiaj byłam u lekarza. I niestety muszę siedzieć w domu do końca tygodnia. No trudno , trochę sobie odpocznę i w poniedziałek wracam do świata żywych, czyli do nauki. Po lekarzu zajechałam na małe zakupy. W poprzedniej notce pisałam że zamierzam sobie kupić dresy i coś tam jeszcze. Tymi innymi rzeczami jest sweterek i bokserka . Dresy i sweterek jest z zary , a bokserka z bershki ;) Wszystko mi się podoba. Kończy mi się dwufazowy płyn do demakijażu z ziaji więc musiałam jeszcze sobie coś dokupić. Jest to płyn micelarny z AA. Wydaje się być dobry, bo zmyłam już nim oczy. Jak coś to będzie o tym jeszcze recenzja, a teraz kilka zdjęć rzeczy .




I jak podobają się ? Mnie bardzo , to są takie moje małe łupy. Chodzicie do szkoły ? Jesteście zdrowi? Logujcie się na ShinyBox. Obserwujcie mojego bloga :) Wysyłajcie linki swoich. Z góry dziękuję :*
See You !
                                                                  ShinyBox

5 komentarzy:

  1. Super ciuchy, ja chodzę do szkoły i jestem zdrowa. Ile kosztował ten sweterek ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kogo to obchodzi co kupiłaś ?? ; /

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek cudny ^^
    http://likee-dreams.blogspot.com/ zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń

Zadawajcie mi pytania, odpowiem na każde. Wysyłajcie linki na Wasze blogi, na pewno zajrzę :*