piątek, 21 września 2012

New Day ♥

Good morning !  Jak tam u was ? Jesteście w szkole? Ja nie, jestem chora. Dzisiaj wstałam po 8 , poszłam się umyć , zrobiłam śniadanie, tosty i herbatę. Usiadłam przed telewizorem i jadłam oglądając. Przed chwilą przyjechała moja mama, bo byłam na razie sama. Nie wiem co mam robić w domu. Może obejrzę jakiś film, chcielibyście mi coś polecić ? Piszcie w komentarzach.



A wy co robicie jak jesteście chorzy i siedzicie w domu ? Napisze jeszcze coś później. 
See you ! :)

4 komentarze:

  1. Jesteś mega <3 Super piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile masz lat ? w której klasie jesteś ? fajnie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam ci film LoL z Miley Cyrus. Jak jestem chora i siedze w domu to leże i oglądam seriale lub tv ;p Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zadawajcie mi pytania, odpowiem na każde. Wysyłajcie linki na Wasze blogi, na pewno zajrzę :*