sobota, 22 września 2012

22.09.2012

Witam wszystkich :*  Dzisiaj mam dla was kilka fotek, ale najpierw trochę popiszę. Sama nie wiem o czym . Jest jak na razie nudno . Musze się zajmować swoim młodszym bratem , ma 3 latka ;p Jesteśmy razem chorzy i nie możemy iść na dwór. No niestety tak bywa , heh. Teraz oglądamy tvp 1 . Ta notka będzie o niczym. Jak będę chodzić do szkoły to będzie o czym pisać, ale może już to niedługo nastąpi. Jak możecie to wysyłajcie mi pod tą notką linki na wasze lub jakieś inne fajne blogi. Bo szukam fajnych do czytania. Liczę, że mi pomożecie. Teraz kilka fotek z dzisiaj i jedna jak miałam prostą grzywkę czyli jakieś pół roku temu xd





Mam nadzieję , że notka wam się podoba i nie zanudziłam was za bardzo. I jeszcze jak chcecie to się logujcie na Shinybox i zbierajcie punkty na kosmetyki . Tutaj macie link :
See You ! :*

7 komentarzy:

  1. ładnie Ci w prostej grzywce . :D


    http://inspiracjebysuz.blogspot.com/
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , ale już raczej do niej nie wrócę. Było to dość niewygodne ;p

      Usuń
  2. niezłe fotki <3
    Proszę zobacz mój blog i zaobserwuj oddzwięcze się ♥ To dla mnie ważne artystyczneserce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jak mi się spodoba to zaobserwuje ;p

      Usuń
  3. Ale super piszesz :) Cały czas wchodzę na twojego bloga :) Śliczne fotki. Kiedy nowa notka ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Nowa notka pojawi się za kilka godzin .
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. fajne :D
    Proszę zobacz mój blog i zaobserwuj oddzwięcze się ♥ To dla mnie ważne
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zadawajcie mi pytania, odpowiem na każde. Wysyłajcie linki na Wasze blogi, na pewno zajrzę :*