niedziela, 23 września 2012

Pizza !!!

Hi :) Dzisiaj miałam pizze . Sama jej niestety nie robiłam, ale sama zamówiłam ; d Mieliśmy trzy pizze i były pyszne. Jutro idę na kontrole do lekarza , zobaczymy czy dalej jestem chora. Mam nadzieję , że nie. Po lekarzu z mamą zajedziemy do zary i kupię sobie dresy. Więc jutro będzie ich fotka na blogu . To nie są zwykłe dresy to są takie rurkowate dresy ;) Chyba wiecie o co chodzi. Może coś jeszcze kupię :) Poluję na sweterek jakiś luźny, mam nadzieję , że coś się wynajdzie. A wy jesteście chorzy, zdrowi ?
Dobra ,teraz trochę fotek z dzisiaj , mam nadzieję , że się wam spodobają i narobię wam smaku na pizze!: D




Tam na górze to mój brat jak by co :) 
Mam nadzieję , że notka się wam spodobała i dziękuję za wszystkie komentarze z poprzednich notek :*
See You

4 komentarze:

  1. smacznie wygląda, smaka mi narobiłaś :(
    ____
    obserwuję i zapraszam do siebie na wowerthinking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jak blog mi się spodoba to także zaobserwuję ;*

      Usuń
  2. I co robisz darmowa reklame Pizzeri ?! :P
    zapraszam do mnie , poczatkuje http://myliittledreams.blogspot.com/
    dodaje do obesrwatorow i licze na rev <3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne , że rekama nie za darmo , dostałam darmową pizze za to :)
      Dzięki :p

      Usuń

Zadawajcie mi pytania, odpowiem na każde. Wysyłajcie linki na Wasze blogi, na pewno zajrzę :*